Lillsmurfen berättar

Thursday, January 08, 2009

Myskväll hemma ikväll


Hej hopp alla!

Jaha så var det torsdag igen och helgen är snart här. Ännu en vecka i mitt liv är till ända. Å än går jag inte i skolan eller jobbar:D Idag har det varit en mysdag på stan med älsklingen Becka. Vi hade en Johanna/Becka dag idag. Vi kände att vi behövde ha det efter så länge sen sist vi hade det. Tror det var i somras någon gång vi hade det. Så det behövdes ha en sån dag nu igen. Jag hittade dessutom ett par ursnygga skor som jag köpte:) Så det var ett lyckat inköp. Sen fick jag mina efterlängtade lökringar från MAX som jag har längtat så efter. Vi åt på Burger King men jag handlade mitt käk på MAX innan. Så både jag å Becka fick äta det vi ville. Mätta å belåtna så åkte vi hem till henne å satte oss å fikade i vanlig ordning. Vi satt å pratade, skrattade och hade det jättemysigt. Vi planerade vad vi skulle göra imorgon. Vi ska träffas och åka gemensamt till träffis imorgon kväll då det är disco dära. Ska bli kul, få dansa loss lite och prata med kompisarna:) Annars ikväll så händer det inte så mycket. Jag ska ha myskväll hemma med pappa och min hund Silja:) Mysigt värre *ler*. Så nu vill jag bara önska er trevlig kväll så hörs vi. Massa kramar Johanna

1 Comments:

  • At 11:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hoppas du fick en riktig "myskväll". Du verkar annars ha haft en lyckad dag på stan med din kompis, va kul!
    Hälsning och kram Ingrid och Morfar

     

Post a Comment

<< Home