Lillsmurfen berättar

Sunday, January 11, 2009

Haft simträning nu ikväll


Idag har jag varit i Nacka simhall och haft simträning. Det kändes suveränt att få slänga sig i vattnet och jobba järnet med hela kroppen. Jag vet inte riktigt hur långt jag simmade men det var nog närmare 1000 m. Det kändes otroligt bra efteråt men nu är jag helt slut i kroppen efter ett hårdpass. Trots det så ska jag åka och styrketräna på P.U.F.F.A imorgon med en kompis:)
Tack Becka för att du tränade mig idag. Det känns jättekul att få börja ha dig som simtränare. Hoppas du tycker det är lika kul att träna mig som jag tycker det är att bli tränad för dig. Men nu är klockan mycket och det har blivit dags för lilla mig att sussa kudden:)
Imorgon är det en ny dag och då måste man vara riktigt utvilad. Så nu till alla er som läser min blogg. God natt och sov så gott allihopa så hörs å ses vi imorgon.

Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home