Lillsmurfen berättar

Thursday, April 02, 2009

Är jätteglad


YES jag fick jobbet som lägerledare i sommar. Det känns toppen, Jag ska tillbringa 1 vecka i Göteborgs skärgård. Vi ska vara på en ö som heter Grötö. Där ska vi på förbundet Unga rörelsehindade ha ett läger för barn och ungdomar mellan 12 - 18 år. Vi kommer vara där mellan den 21 - 28 juni. Men vi ledare och medhjälparna åker dit redan den 20 juni. Jag känner mig rejält taggad inför lägret. Ska bli otroligt roligt att få jobba då:) Så det är det jag ska göra under en vecka i sommar:) Som tur är så har jag inte hela ledaransvaret själv utan vi är 3 ledare allt som allt på 12 st deltagare. Så det kommer nog bli kanon. När det närmar sig så ska vi börja planera lite inför lägret å så. Så nu förstår ni att jag är överlycklig att jag fick jobbet:)

1 Comments:

Post a Comment

<< Home