Lillsmurfen berättar

Tuesday, April 14, 2009

Längtar hem nu....


Jag vet att jag har varit dålig på att blogga på väldigt länge. Å ni mina bloggläsare måste ju tro att jag har gått å dött eller så. Men det är inte fallet. Jag har och är nere i Småland och hälsar på 2 kompisar till mig. Jag kom i onsdags förra veckan och stannar här tills imorgon. Jag har inte riktigt haft tid att blogga å skriva om allt som hänt på sistone. Men lite kortfattat kan jag ta det. Jag kom till Småland i onsdags och då hände det inte så mycket. Sen i torsdags till igår så har vi varit hos en av kompisarnas familj å hemma på deras gård. Vi firade påsk och så dära. Så där var vi i 5 dagar. Idag har vi bara varit ute å gått på stan i Tranås där dem bor. Det är en mysig liten stad men nu längtar jag hem till storstan igen. 1 vecka här nere räckte att vara. Å nu på kvällen ska vi bara vara hemma å ha det skönt. Jag måste lägga mig tidigt för jag ska upp tidigt imorgon. Det var i alla fall lite kortfattat vad som hänt mig de senaste dagarna å vart jag har varit ifall ni inte visste det. Men imorgon åker jag äntligen hem. Är redigt trött på att inte riktigt få klara sig helt själv. Jag blir less efter ett tag att vara på ställen där jag inte kan klara mig själv. Å hem till min sötnos vill jag också<3 Sötnosen jag saknar dig obeskrivligt mycket gumman<3 Vill inte vara bort från dig längre tid mera. Men imorgon, då kommer jag äntligen hem.

Nu har jag inget mer att skriva om för denna gång.

Hej svejs.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home