Lillsmurfen berättar

Thursday, April 16, 2009

Min dag i korthet:


Dagens låt : ABBA "One Of Us"
Dagens frisyr : Utsläppt
Dagens smink : Inget
Dagens klädsel: Gråa mjukisbyxor, blå tröja
Dagens roliga händelse: Pappa tappade bort tvättstugenykeln^^
Dagens planer : vakna, se på tv, äta, slappa hemma
Dagens vill ha : min sötnos hos mig<3
Dagens saknad : Sötnosen<3 Silja min hund
Dagens drog : Mobilen
Dagens tråkigaste : Huvudvärk o feber..
Dagens finaste : De ni^^
Dagens måste : Äta något, bädda rent min säng och msn
Dagens dricka : Coca Cola^^
Dagens köp : Inget :P
Dagens mat : Tjockpannkaka.. Inge mer..
Dagens kärlek: Min sötnos<3
Dagens mående : Ledsen:(, mår annars helt okey..
Dagens skratt : När min hund par på filten som jag lagt på henne
Dagens tanke: *ingen kommentar* :(
Dagens irritationsobjekt : Hm....
Dagens smycke : Halsband o ring :)
Dagens just nu : Hungrig å ensam
Dagens önskan : Att få prata med sötnosen i tele Ir på msn :)
Dagens längtan: Sötnosen å mamma<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home