Lillsmurfen berättar

Friday, April 17, 2009

Min dag idag:


Dagens låt : ABBA - Thank you for the music
Dagens frisyr : Utsläppt
Dagens smink : Inget
Dagens klädsel: Gråa mjukisbyxor, svart tröja
Dagens roliga händelse: Jag höll på å ramla av duschstolen^^
Dagens planer : vakna, äta, gå ner till Solna centrum, gå långpromenad på kvällen
Dagens vill ha : min hund<3
Dagens saknad : Sötnosen<3 Silja min hund
Dagens drog : Ipoden^^
Dagens tråkigaste : Ont i magen..
Dagens finaste : De ni^^
Dagens måste : Äta något, duscha
Dagens dricka : Te med en massa socker i^^
Dagens köp : Allergitabletter mot pollen :P
Dagens mat : Kokt korv med bröd.. Inge mer..
Dagens kärlek: Min sötnos<3
Dagens mående : Mår okej idag faktiskt..
Dagens skratt : När en fullgubbe ramlade över ett staket
Dagens tanke: *ingen kommentar* :(
Dagens irritationsobjekt : Hm.. kylan ute nu på kvällen....
Dagens smycke : Halsband :)
Dagens just nu : Ska se på film
Dagens önskan : Att få prata med sötnosen i tele Ir på msn :)
Dagens längtan: Sötnosen å Silja min hund <3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home