Lillsmurfen berättar

Friday, April 17, 2009

Helgen är här:)


Jaha så var det fredag igen och ännu en ny helg är kommen:)
Nu har jag varit hemma i sthlm i 2 dagar sen jag kom hem från Småland. Jag råkade dra på mig sjukdom när jag kom hem. Igår hade jag feber och kände mig allmänt hängig.
Idag känns det lite bättre så jag ska nog försöka ge mig ut en sväng i det fina vädret som vi har idag. Tänk nu kommer äntligen våren. Det känns jätteskönt:) Är sååå himla trött på kyla å rusk nu.
I helgen har jag faktiskt inget inplanerat än. Ev. skulle jag få träffa sötnosen på söndag men det är om hon inte skulle på en återträff med sin gamla klass. Då skulle vi träffas isåna fall:)
Ikväll är jag hemma själv:) Pappa är hos Karin (flickvännen) till imorgon. Så jag har hela lägenheten för mig själv. Vilket i ju för sig inte är något nytt. Nästan varje fredag natt till lördag är jag hemma själv eftersom pappa sover hos Karin då. Men det gör ingenting för min del. Jag är ju på träffis varje fredag kväll å hänger. Med undantag denna fredag då jag faktiskt hade tänkt att stanna hemma. Jag ska nog ha en filmkväll med mig själv hemma. Hyra någon härlig rulle å mysa sig ner i soffan med chips å cola. Visst låter det härligt?:D Det ska jag nog faktiskt ta å göra. Imorgon då, ja då är det lördag. Då ska jag mest bara vara hemma å slappa. Har inget inplanerat just nu. Jag tar liksom lördagen som den kommer:D Det brukar hända att jag ändå hittar på något sen på eftermiddagen/kvällen ändå. Får väl ringa runt lite å kolla vad kompisarna gör. Jag vet att sötnosen är upptagen:( Synd annars hade jag gärna träffat henne. På söndag då, ja ni jag har inget inplanerat då heller. Ev. om sötnosen inte ska på återträffen så ska jag träffa henne. Annars blir jag bara hemma. Har simträning i Nacka på kvällen men det är frågan om jag kan gå på den då. Beror på om jag har "tjejveckan" eller inte. Den ska komma vilken dag som helst nu. Så det hänger helt på den om jag får simträna då eller inte. Men idag är bara fredag å jag känner just nu att min mage kurrar så jag tror jag får börja avsluta min blogg så jag kan gör mig lite frukost att äta. Men jag lovar att jag ska berätta mer i helgen om mina planer ändras från det jag har skrivit om nu till något annat. Men ni får ha det så bra och vara rädda om varandra.
Passa på att gå ut idag i det fina vädret, gå ut å ta en glass eller bara gå en långpromenad:) Det är i alla fall det jag ska göra nu på eftermiddagen.

Vi ses å hörs.....

Kramar från Johanna

O.B.S! Bilden är tagen en vårdag i Kungsträdgården i sthlm. Jag hittade den på www.google.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home