Lillsmurfen berättar

Tuesday, June 09, 2009

Kärleken till dig<3


Visst önskar man att man kunde få gå hand i hand med den man älskar. Just nu får jag gå själv. Men jag hoppas att jag kommer hitta min själsfrende. Jag är förälskad i en person men den personen ifråga känner inte samma sak för mig. Så just nu får jag bara drömma att det kan bli vi 2 för i drömmarnas värld så blir allt verkligt. Å i den verkliga verkligheten så är vi bästa vänner bara. Men DU ska veta att varje gång jag ser dig känner jag hur en varm känsla sköljer över mig. Å varje gång vi ses så kommer pirret i magen. Det är en jättehärlig känsla som jag har just nu. Det känns som att gå å vara ny förälskad hela tiden. Det är en bättre känsla än att vara tillsammans med någon även om det också är underbart. Men hitta den rätta å bli tillsammans med den vill jag ju självklart också göra i framtiden. Men jag kan leva länge å bra bara på att ha den här härliga känslan inom mig. Även om jag vet att du inte känner samma sak för mig. Men det gör inte mig något, så länge vi är bästa vänner som vi är nu så räcker det långt för mig. Men det känns bra att vi har pratat ut om det här & om vad jag känner för dig å du vet vart jag står å jag vet vart jag har dig:) Det gör ju att vi båda ändå kan umgås som bästa vänner. Men du ställde ett ultimatum på mig idag. Vad det är kommer jag inte tala om. Men jag kan berätta att jag kommer göra det som du bad mig göra. Å jag önskar att du egentligen kunde vara här hos mig just nu. Så jag kunde få krama om dig å känna din närhet. Men det är många dagar tills vi ses. Men på söndag då kommer du hem till mig:) Att vi kan umgås som bästa kompisar är jätteviktigt för mig. Men självklart så önskar jag att det kunde bli något mer mellan oss men det är som det. Jag tvingar ingen att ge sig in i något som personen ifråga inte vill. Man ska ge chansen om man är till 100% säker. Dessutom måste båda 2 vilja samma sak. Ska jag göra något så satsar jag till 100% och det tänker jag göra med det här också om det blir något. Men det är bara OM det blir något. Annars är det bra som vi har det nu och det är det viktigaste för mig. Att vi kan vara bästa vänner och umgås som vilka kompisar som helst. Trots att jag har de känslor jag har för dig:) Du betyder jättemycket för mig & kommer alltid att göra det, oavsett hur det än blir.

Jag vet att detta inlägget blev väldigt annorlunda än dem senaste inläggen har varit. Men jag har inte mått så bra på sista tiden. Men nu är det över & jag har bestämt mig. Jag ska släppa allt negativt med mig å bara fokusera framåt nu.
Om 1 & 1/2 vecka åker jag till Göteborg för att jobba på ett läger på Grötö. Sen resten av sommaren blir det häng med en massa sol, bad och glass nere i Sköndal. Känns som jag å alla andra är värda de efter allt som hänt den sista tiden. Men nu får vi inte se tillbaka på allt som va utan istället blicka framåt. Men nu har jag verkligen en anledning att kämpa vidare och det är för att jag vill satsa på kärleken:) Jag har fått ett enormt stöd av min älskade mamma å pappa den sista tiden. Dem har sett att jag inte riktigt har mått så bra. Så det känns skönt. Sen har ju DU alltid funnits där för mig å stöttat mig:) Så nu känner jag mig verkligen motiverad till att börja om mitt liv till ett nytt liv med en ljus början och framtid:)

Men nu vet ni i alla fall lite vad som försigår i mitt liv & huvud. Just nu går ju de flesta tankar till Clara, hennes familj. sen är det ju många tankar kring, kärleken å vad jag känner. Så tankarna i mitt huvud nu är faktiskt bra tankar. Det är så det ska vara. Sen är det många funderingar kring lägret som jag sko jobba på och så. Så för mig är den närmaste tiden fullbokad.Men märker du/ni att ni inte riktigt får koll på mig. Så kan ni ju ALLTID läsa min blogg som ni nu nyss har gjort:) Där får ni reda på det mesta som händer. jag uppdaterar min blogg så ofta jag kan.

Nu har det blivit hög tid för mig att gå å sova. Ha det så bra och ta hand om varandra så hörs vi....

Kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home