Lillsmurfen berättar

Saturday, August 15, 2009

En lördag hos mamma<3


Hej hopp allihopa!

Nu var det riktigt länge sen jag uppdaterade min blogg.
Tyckte det kändes som det var dags för det igen. Jag sitter hemma hos mamma just nu när jag skriver denna blogg. Kom hit för typ 30 minuter sedan. Ska vara här hela eftermiddagen å kvällen:) Blir dessutom bjuden på middag till min stora glädje:D Då slipper man ju tänka på vad som ska äta till middag ikväll. Här hemma ska det bli mammas hemmagjorda pizza till middag:) Mumsigt värre kommer det att bli. Mamma gör otroligt god pizza, i alla fall när hon väl får för sig att göra pizza:) Vilket inte blir allt för ofta:P

Jaha så vad har hänt på sistone för min del?
Jo i torsdags så kom jag hem efter 5 härliga dagar på Blidö tillsammans med 2 kompisar:)<3 Jag har haft det jättebra å mysigt där ute på landet. Annars har jag tillbringat en massa tid i Sköndal där jag har hängt med polarna:) En massa sol å bad har jag också hunnit med. Men nu börjar det sakta men säkert börja närma sig höst å skolstarter för samtliga skolungdomar i hela Sverige. Nu dom kommande 2 veckorna så kommer alla skolor att starta igen efter ett långt sommaruppehåll. Men för min del så vart inte planerna riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade ju egentligen tänkt plugga nu till hösten men det kom upp annat som jag måste ta itu med först. Så pluggandet får vänta till januari 2010 istället. Går allt som planerat så kan jag börja plugga då:) Jag ska om bara 11 dagar opereras på KS. Den här operationen har varit planerad länge så nu blir den äntligen av. Men det är med blandade känslor som jag läggs in och ska genomgå en sådan stor operation som det är. Mer om operationen kommer jag skriva om när det börjar närma sig. Jag kommer som sist jag låg inne, kunna ha med mig min dator så ni kommer få färsk uppdatering om vad som händer på sjukhuset hela tiden. Det var en order från några av mina bloggläsare att datorn måste med när jag ska ligga inne en längre tid. Så datorn kommer vara med mig på sjukhuset så det kan ni vara lugna för:) Alldeles nyss kom lillesyrran hem från jobbet. Hon jobbar på ett café inne i stan så hon hade en massa godsaker med sig hem som vi troligtvis kommer äta till efterätt efter middagen. Om jag inte råkar roffa åt mig lite innan middagen vill säga:D:P Middagen kommer bli lite senare än vanligt ikväll för vi måste vänta på min andra lillasyster som också jobbar idag. Jag börjar känna hunger redan nu men jag får snällt vänta tills de e middag.
Nä nu börjar mitt blogginlägg bli ganska långt. Kanske dags att börja avsluta den! Men först vill jag rikta ett STORT TACK till min bästa kompis Josefin även kallad Jossan för att hon ALLTID finns för mig 24/7<3<3<3 Hon ställer upp för mig vilken tid det än är på dygnet. Hon vet exakt hur jag mår å varför jag mår som jag mår. För henne behöver jag inte förklara allt. Hon liksom bara vet igenom att bara titta på mig. För henne kan jag verkligen inte dölja något. Hon till å med hör om det är något när vi pratar i telefon med varandra. Det är ingen annan som känner mig så pass väl så det räcker med att se på mig å man förstår att det är något. Med undantag mina föräldrar förstås. Så Jossan du ska veta hur mycket jag älskar dig å jag hoppas verkligen du vet de:)

Jag älskar dig av hela mitt hjärta gumman<3<3<3 Jag hoppas vi kan vara vänner för all framtid:)<3<3<3

Nu får ni ha det så bra å kan riktigt njuta av den sista värmen:) Rätt som de e så är höstkylan å mörkret här igen:)

Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home