Lillsmurfen berättar

Saturday, June 20, 2009

Packa inför resan imorgon


Idag ska jag packa som bara den inför min resa ner till Göteborg. Man måste ju se till så allt är med:) Det är mycket man ska ha med sig när man ska jobba på ett läger. En massa kläder för alla väder, mediciner i fall man har det och sen ska man ju även ha badkläder med sig:) Så ja det kommer nog ta hela dagen för mig att packa:) Men jag har ändå inget annat för mig. Resten av familjen är inte hemma. Mamma är i Ystad, pappa, Ellen & Karin samt alla hundar å katter är på landet över midsommar. Så jag får tillbringa midsommaren hemma själv i sthlm. Men det kan vara ganska mysigt det också:) Jag måste ändå ta det ganska lugnt med tanke på att jag vecka efter jobbar nästan 24/7 hela veckan. Så i helgen blir det att sova en massa så man är riktigt utvilad inför lägret:D Men jag är taggad som fan, det ska bli så skoj att få jobba. Mitt första läger någonsin som jag ska jobba på:) Hoppas det blir fler läger efter detta, känner på mig att vara lägerledare är ett perfekt jobb för mig. Så det vill jag gärna fortsätta med om möjlighet finns:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home