Lillsmurfen berättar

Saturday, June 20, 2009

Drar iväg på jobb imorgon!!!!


Mellan den 21 - 28 juni kommer jag befinna mig på Grötö. En ö som ligger i Göteborgs skärgård. Jag ska jobba där på ett lägger som Unga rörelsehindrade ska ha. Jag kommer troligtvis under den veckan inte ha så mycket tillgång till internet. Så därför kommer jag varken vara inne på facebook, bilddagboken eller msn. Inte heller så kommer jag uppdatera min blogg under veckan. Detta inlägget får bli det sista nu innan jag åker. Men under veckan så kommer jag ALLTID att nås på mobilen om det skulle vara något. Svarar jag inte på en gång när du/ni ringer eller messar mig så svarar jag så fort jag kan. Det är bara att försöka höra av dig igen. Jag kommer ju som sagt jobba hela veckan som lägerledare & har då mycket att göra. Så det är därför det kan ta en stund innan jag svarar. Men svarar gör jag kanske bara inte på en gång. BLI INTE OROLIGA BARA!!! Så nu vet ni de, en vecka är jag borta från sthlm. Men sen kommer jag hem igen så håll till godo tills vi ses igen:) Ha nu en bra vecka så hörs vi.

Ta hand om er allihopa...

Pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home