Lillsmurfen berättar

Sunday, August 08, 2010

Mina planer för veckan som kommer:D


Nu har jag bestämt mig vad jag ska ägna mig åt denna vecka som kommer förutom Allsång på Skansen på tisdag & ett besök på hörselrehabiliteringen på onsdag.

Jag känner att nu när skolan börja närma sig med stormsteg så måste jag börja köra igång med träningen på allvar igen. Jag har simtränat lite i sommar men inte alls så mycket som jag hade hoppats att jag skulle göra. Känner lite ångest över de att jag inte har tränat så mycket som jag velat. Men nu har jag haft några dagar som jag inte har mått så bra & då har jag bara suttit hemma & inte gjort något. Jo jag har sovit en massa så nu har massor av energi att göra mig av med. Då tänkte jag att jag nu under veckan som kommer kan börja smygträna lite inför flytten till Västanvik:)
Jag har som plan att försöka träna styrketräning på P.U.F.F.A & även simma minst en gång denna vecka. Jag känner att det är en plan jag borde kunna hålla. Å är det dåligt väder så passar det ännu bättre att träna för det gör jag ändå inomhus. Men det finns en tråkig sak & det är att jag har ingen som vill träna med mig. De flesta av mina vänner är riktiga soffpotatisar & orkar inte träna så mycket som jag tränar.
Men vecka 33 då kommer min bästa kompis till mig & hon vet jag älskar att träna. Så då får jag äntligen någon att träna tillsammans med:D Men jag tänkte börja smygträna lite redan idag. Jag ska ta på mig mina fotortoser & ta & gå en sväng med mitt gåbord som jag har. Då får jag belasta mina ben vilket är väldigt bra för mig. Jag har en assistent som jobbar just nu som vet hur viktigt det är för mig att gå på mina egna ben lite då & då. Så det ska jag nog göra idag å vem vet, det kanske hinns med en långpromenad senare ikväll också:) Men nu måste jag gå & ta på mig träningskläderna om det ska bli någon träning för mig:D

See u soon:)

//Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home