Lillsmurfen berättar

Thursday, July 29, 2010

ÅK mer kommunalt


Jag tycker generellt att ALLA som sitter i rullstol är lata. Varför åka färdtjänst när man kan åka tunnelbana? Jag tycker alla som sitter i rullstol borde åka mer kommunalt än vad dom göra. Utnyttja INTE färdtjänsten om du kan åka på andra sätt än bara färdtjänst. Tänk den dagen då färdtjänsten försvinner om det nu skulle försvinna. Hur kommer du åka då??? Det är något att tänka på för ALLA som sitter i RULLSTOL tycker jag!!!!!!

Jag vet att många kanske tycker jag är elak nu. Men jag säger bara sanningen. Det är många som säger till mig att jag borde åka mer kommunalt & der har jag börjat göra. Nu vill jag att andra ska bli bättre på att åka kommunal så sparar vi både pengar & på miljön.

Det var mitt visdomsord för idag.

ÅK MER KOMMUNALT!!!!

Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home