Lillsmurfen berättar

Tuesday, June 01, 2010


Sweet dreams Clara Hermelin♥ ♥ April 23, 1987 - June 1, 2009
The world is not the same without you♥ ♥
♥ ♥ Rest in Peace♥ ♥

Jag vet inte om det finns ord för hur ont det gör i mitt hjärta att veta att idag för exakt 1 år sen togs livet ifrån min bästa vän Clara Hermelin:( Jag fattar fortfarande inte det som har hänt har hänt. Det har gått 1 år men det känns som det bara har gått någon vecka:(
Jag vill inte tro att detta är sant. Clara lever inte längre, hon kommer aldrig mer komma tillbaka. Men för mig så kommer hon att komma tillbaka. Kommer jag någonsin tro på att hon faktiskt inte finns. Hur ska jag stå ut med tanken att aldrig mer få prata med Clara. Den tanken vill jag inte ens tänka. Jag vill ha tillbaka Clara, hon ska inte ha lämnat mig nu. Det är inte bara mig som hon har lämnat, hon har även en underbar dotter som hon aldrig får chansen å se växa upp. Men jag får se hennes dotter växa upp. Den dagen hon är stor nog ska jag berätta för henne hur hennes mamma var. Hur mycket hon älskade henne. Det känns hemskt att det nu har blivit vi som lever kvar, vår uppgift att berätta för hennes dotter om hennes mamma. Men det är vår plikt att göra det. Men idag hoppas jag att Clars familj sitter & berättar för hennes dotter vilken underbar mamma hon har & att hon vakar över henne.
Clara Hermelin kommer alltid ha en plats i mitt hjärta<3
Den platsen kan ingen ta ifrån henne. Jag älskar & saknar henne sååå mycket:(<3<3<3<3

Vila i frid nu älskade Clara<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home