Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 03, 2010

Jag vill inte vara utan min bästa vän:(


Det är enormt jobbigt när en av ens bästa vänner inte bor nära en:( Att ha mil mellan sig är inte alls lätt. Jag trodde det gick bra att bo i olika städer. Men det är oerhört jobbigt för mig.
Speciellt när man vet att ens vän behöver ens stöd. Då vill man både finnas & vara hos den personen. Jag är långt ifrån min älskade vän som jag saknar oerhört mycket<3 Jag vet inte hur jag ska klara mig i 2 veckor till då vi inte kan ses.
Om 2 veckor kommer du till mig & det längtar jag sååå mycket till:)
Jag vet att vi bara är ett sms ifrån varandra men det är ändå enormt jobbigt att inte kunna vara hos dig just nu när du som mest behöver mig.
Jag vill vara hos dig nu:(:(
Det smärtar mig varje gång du skickar att du inte mår bra.
Då önskar jag att jag hade bil & körkort så jag bara kunde ta bilen å komma till dig.
Men du vet att jag finns både i ditt hjärta, hjärna & i varje andetag du tar. När du som mest mår dåligt behöver du bara tänka på att snart bor vi i samma stad & på samma skola:)<3
Då kan vi träffas varje dag & stötta varandra när helst vi behöver. Jag kommer ALDRIG att lämna din sida<3<3<3
Du är min ängel & vart du än är i Sverige så finns jag för dig.
Du finns för mig oavsett vart jag också än är.
Nu får vi försöka ta oss igenom dessa 2 veckor & göra det bästa av situationen tills vi ses. Å det är som sagt bara att sms till varandra om det är något:)<3
Min mobil är ALLTID på för din skull:)<3<3<3<3

Jag älskar dig gumman<3<3<3 Du är en ängel som skänker mig ljus i mitt liv:)<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home