Lillsmurfen berättar

Thursday, February 23, 2012

Den stora nyheten:-)

Hej Bloggen!

Idag blir det ett snabbt skrivet inlägg då jag inte har allt för mycket tid. Ni har säkert inte undkommit den stora nyheten över hela Sverige och kanske världen också för den delen. Sverige har fått en liten prinsessa:D Japp inatt kom den eftefått:-)de lilla bebis till världen. Med det vill jag skänka ett stort GRATTIS till Viktoria och Daniel som äntligen är föräldrar:D
Jag hoppas dom kommer uppfostra denna lilla flicka så hon blir en vacker och självständtg ung dam. En vacker dag ska ju hon ta över tronen. Så nu hoppas jag att dom njuter av den lilla ängel dom fått:-)
Denna nyhet får pryda min blogg en dag som denna.

Med det vill jag önska er alla en underbar dag! Passa också på att ät en bit prinsesstårta dagen till ära för att fira.

Stora kramar från mig:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home