Lillsmurfen berättar

Monday, February 13, 2012

En underbar dag att vakna till:-)

Godmorgon bloggen!

Idag skriver jag ett snabbt inlägg då jag inte har så mycket tid på mig.

Roliga händelser som händer idag. I eftermiddag får jag träffa min bästa kompis A:-) Det ser jag verkligen framemot:-)<3
Men först ska jag ta en heldag på stan och göra lite ärenden. Har medicin som jag måste hämta ut på apoteket och lite sånt. Ja annars vet jag inte vad mer som händer. Ikväll blir jag bara hemma och slappar. Ska försöka lägga mig i tid då jag ska upp tidigt imorgon. Hihi det blev inte så tidigt inatt eftersom jag fastnade med bloggskrivandet:D

Oj nu börjar det bli stressigt. Jag ska åka klockan 10.30 hemifrån så jag måste börja göra mig iordning nu.

Ha en underbar måndag allihopa så hötill:-)
Love J

1 Comments:

  • At 1:56 AM, Anonymous Tess said…

    Hej hej. Kul att se dig här i bloggvärlden.

    Många kramar Tess

     

Post a Comment

<< Home