Lillsmurfen berättar

Wednesday, February 29, 2012














Hej allihopa!

Nu var det längesen jag bloggade igen. Hade väl egentligen inget att berätta om. Men jag ville uppdatera lite så ni inte tror att jag har glömt bort bloggen.
Jag kom hem för snart 2 timmar sen efter en tacokväll på Hisus som är den ungdomsgård jag jobbar på. Men idag var jag där som deltagare och inte inte som ledare. Vi hade tacokväll och det var trevligt. Vi lagade maten tillsammans och sen åt vi och satt å umgicks. Väldigt trevligt:D
Annars har jag mest varit hemma de sista dagarna. Har inte känt mig helt kry så jag har sovit mycket. Men nu mår jag bättre och ser framemot kommande dagar som kommer.

På fredag-lördag ska S som är en av mina närmaste kompisar sova över:D Vi har inte setts på länge så det ska bli roligt att hon sover över:D Pappa är på sin flickväns landställe hela helgen så jag är hemma själv. Passar då på att ha en kompis sovande över. På fredagkvällen ska vi till Träffis i vanlig ordning, men först på morgonen ska jag till P.U.F.F.A och träna i 2 timmar. S följer självklart med och hejar på:D Imorgon har jag planerat in en storstädardag hemma. Ska göra fint till helgen hade jag tänkt. Min assistent H är duktig på att städa plus att hon tycker städning är roligt. Så ja vill hon städa så får hon gärna göra det. Inte mig emot.

Nu börjar klockan när sig 24.00 på natten. Jag ska se reprisen av Sveriges mästerkock som jag missade tidigare nu ikväll. Sen efter det blir det dags att sova så jag orkar upp imorgon.

Jag säger därför godnatt och sov gott allihopa redan nu!

Kramar J

0 Comments:

Post a Comment

<< Home