Lillsmurfen berättar

Wednesday, October 26, 2005

Höstlov snart!!!

Hej allihopa!

Idag är det den 26/10 och klockan är 19.48 på kvällen.
Vad har hänt mig dom senaste dagarna?
Ja jag har bara varit i skolan som vanligt och pluggat järnet
förutom i måndags då jag var på ALB hela dagen.
ALB står för Astrid Lindegrens barnsjukhus.
Jag var bara inne på en vanlig kontroll och allt stod rätt till med mig.
Jag hade till och med växt 1 cm sist jag var inne på sjukhuset och mätte mig.
Förut var jag 99 cm lång men nu har jag äntligen nått mitt mål som var att bli 1 meter innan jag fyller 19 år och det har jag blivit.
Jag är alltså nu 1m lång och det är jag super glad över.
Jag oc´h nu börjar höstlovet närma sig med storm steg för nästa vecka så är det faktiskt höstlov tro det eller ej.
Vi i sthlm har ialla fall höstlov vecka 44 men jag vet att dom i t.ex. gtb. dom har höst lov nu vecka 43.
Men annars så flytter mitt liv på som vanligt och nu ska jag strax dra och titta på ROMSERVICE på kanal 5.
Men vi hörs imorgon igen och då när vi hörs så har jag dartorkunskap med mina lärare Anders och Torsten.
Men ha det så bra och var rädd om er.
Massor av kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home