Lillsmurfen berättar

Friday, March 02, 2007

*På kortis idag*

Hej hopp allihopa!
Fredagen den 2/3 -07 klockan 18.14 på kvällen. Så var man mätt och belåten för denna gången. Käkade nyss en jättegod middag här på Navet. Vi åt potatismos med köttbullar och lingonsylt. Det var jättegått så nu är jag mätt och jättetrött. Men jag hade inte tänkt gå och lägga mig än på ett bra tag. Här på Navet brukar jag vara uppe till fyra, fem på morgonen. Vet inte varför min vi som e hära brukar sitta uppe och snacka hela natten. Men sen på söndagen när man åker hem då är man helt död alltså :p Man få stå sitt kast när man är uppe hela nätterna:) Men, men imorgon ska jag på bio med en personal från kortis. Vi ska se "förortsungar" på Sergel. Det ska bli jättekul för jag har inte sett den filmen ännu. Men imorgon då får jag se den. Annars så händer det inte så mycket i helgen mer än att jag bara ska ta det lugnt mina sista lediga dagar innan skolan börjar igen. Men, men nu måste jag dessvärre gå. Ska taoch dricka en kopp te och kolla lite på tv. Men vi hörs snart igen. Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home