Lillsmurfen berättar

Sunday, March 04, 2007

*Ännu en helg till ända*

Hej hopp allihopa!
Söndagen den 4/3 -07 klockan 12.50 mitt på dagen. Har alldeles nyss käkat lunch på kortis. Det serverades köttfärssås och pasta. Men jag åt pizza som blev kvar sen igår. Jag äter inte kött så. Men nu är jag mätt och belåten:) Ska om ett par timmar åka hem till familjen igen. Har varit på kortis sen i fredags och nu är det dags att dra hem. Klockan 16.00 hoppas jag att min buss kommer och hämtar mig. Längtar hem till mitt rum nu. Eftersom jag ganska nyligen har förlorat en god vän till mig så känns mitt liv ganska meninglöst just nu. Har ingen motivation till någonting. Vill igentligen bara ligga i sängen och sova. Varför känner man så här???? Vill inte göra de. Orkar faan inte längre. Plus att jag saknar min lilla älskling jättemycket. Men imorgon får jag äntligen träffa henne. Faan va jag längtar. Jag kommer krama om henne länge, länge. Vill ha henne i mina armar. Vi är så himla tajta hon och jag. Vi är otroligt lika som personer. Vi kan bland annat inte sitta still och inte heller vara hemma en längre tid utan att inte ses. När vi är tillsammans med varandra så händer det alltid lite galna saker. Men det är härligt tycker jag:)
Nä om man ska ta tag i sitt liv lite grann kanske. Fast jag igentligen inte orkar. Just de på tisdag ska jag på begravning så den dagen kommer jag garanterat inte att skriva i min blogg. Jag kommer inte orka eftersom det är en god vän till mig som gått bort. Men imorgon om jag hinner så ska jag skriva lite i min blogg. Men då vet ni iallafall varför jag kanske inte skriver på tisdag.
Men ni får ha det så bra nu allihopa så hörs vi. Massa kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 3:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home