Lillsmurfen berättar

Saturday, August 04, 2007

Bilder från min STUDENT!!!!

Jag i min sååå himla fina studentklänning
(Tyvärr har jag inte på mig mina silver skor jag också hade)
ETT STORT TACK TILL SOFIA SOM SYDDE MIN KLÄNING ÅT MIG:)




Mitt plakat på när jag var liten.


En överlycklig Johanna








Här kommer vi utmascherande från skolan
En lycklig nybliven STUDENT 2007
Hej hej allihopa!
Lördagen den 4/8 -07 klockan 12.26 mitt på dagen.
Nu tänkte jag lägga in lite bilder från min student som jag har lovat rätt länge.
Så nu har jag lagt in lite bilder från min student. Dock bara ett fåtal eftersom det får inte plats och dom är ganska stora.
Ni som kom och tittade på när jag tog studenten, om ni vill ha bilder så är det bara att höra av er till mig på min mail. Adressen är: Delfin_jojon@hotmail.com
Ha en fortsatt bra dag nu och trevlig helg.
Massa kramar från Johanna















0 Comments:

Post a Comment

<< Home