Lillsmurfen berättar

Saturday, February 23, 2008

*En lördag i mitt liv*


Hej hopp allihopa!


Lördagen den 23/2 -08 klockan 18.36 på kvällen.

Jaha så var det helg igen och ännu en vecka är till enda. Nu sitter man i datasalen på skolan och fördriver tiden. De flesta elever som bor på skolan har åkt hem denna helg så det är VÄLDIGT tyst och lugnt här. Tråkigt faktiskt tycker jag. Finns inte så mycket att göra när alla dragit hem. Till och med mina 2 älsklingar åkte hem denna helg, den ena gjorde de för hon var sjuk och den andra gjorde det för att träffa och vara med familjen. Men imorgon är det söndag och då kommer förhoppningsvis de tillbaka. Den ena gör det iallafall. Det vet jag, men den andra kanske fortfarande är sjuk:( Vi får helt enkelt se. Annars har det inte hänt så mycket idag. Vaknade kl. 14.00 och då var det en halvtimme kvar till fikat. Jag har annars mest suttit och kollat på tv hemma i min lägenhet. Pratat med morsan en sväng på telefon gjorde jag också. Vi pratade om min hemresa vid påsk. Hon skulle boka mina tågbiljetter hem på tisdag så hon ville veta när jag slutade vilken dag och hur länge jag har påsklov. Annars ville hon bara kolla hur det var med mig och så. Annars har jag väl inte så mycket mer att skriva och berätta om. Ska gå och kolla om det händer något på skolan ikväll men det tvivlar jag på att det gör eftersom de flesta är hemma denna helg. Men något kul kanske händer. Annars får jag väl gå upp till mig och tröstäta på min kexchoklad jag har kvar sen i torsdags:) Men ni får ha det så bra och ta hand om varandra nu.

Massa kramar å pussar från lilla Johanna ;) :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home