Lillsmurfen berättar

Saturday, January 19, 2008

Hej hopp allihopa!
Lördagen den 19/1 -08 klockan 21.26 på kvällen. Jaha så har en vecka till gått. Tiden går väldigt fort tycker jag, nu är det bara 4 veckor kvar tills jag har sportlov. Det ska bli skönt för då får jag åka hem till sthlm igen. Har ju inte varit där sen jullovet och innan sportlovet kan jag inte åka dit. Det blir för kort om tid. Idag har jag bara tagit det lugnt och tvättat lite. Annars mest kollat på tv och varit slö av mig:P Ibland får man vara det också:) Visst???? Ikväll händer nog inte så mycket mer än att bara ta det lugnt och slappa ännu mera. Vara med en kompis blir det väl kanske. Vi får helt enkelt se vad som komma skall. Tycker om när det händer spontana saker i mitt liv. Denna vecka har varit en jobbig vecka i skolan. Det är många som inte mår bra just nu av olika anledningar och sen är det många som är skoltrötta nu och vill bara bort från skolan. Jag har inte heller varit på topp denna vecka. Har gråtit till sömns nästan varje natt nu. Vet inte varför men det är bara lite mycket nu med allt i skolan och så. Sen mår jag dåligt när de som står mig närmast mår dåligt och då blir det lite för mycket ibland bara. Denna vecka har det också känns som att många har dragit sig undan mig. Jag tror jag har fel men det känns som dom har gjort de. Vill inte förlora de jag älskar:) Jag hoppas att kommande vecka blir bättre och att jag får vara med de jag älskar. Annars så händer det inget speciellt i mitt liv just nu. Ja nu har jag uppdaterat klart min blogg för denna gången. Vi hörs snart igen det lovar jag.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home