Lillsmurfen berättar

Wednesday, February 13, 2008

En underbar dag i mitt liv


God morgon eller god förmiddag!


Onsdagen den 13/2 -08 klockan 11.50 mitt på dan. Idag vaknade jag klockan 10.40 av att solen sken in i mitt sovrum. Jag hade ställt klockan på 12.00 för jag tänkte sova ut idag men så blev det inte. Men det var nog bra att jag vaknade ändå för då kan jag få dona lite här hemma med olika saker. Måste dessutom försöka sätta mig och räkna lite matte idag. Men jag får aldrig någon ro till det. Matte är inte presic det roligaste ämnet jag vet i skolan. Så det är svårt att sätta sig ner och göra lite matte. Men under detta lovet var matte det enda ämnet jag hade läxa i ifrån skolan. Så det är bara att göra läxan nu när man bara hade en. Iallafall så har jag inte gjort så mycket idag ännu. Jag tänkte snart hoppa in i duschen och sen tänkte jag gå ner till Solna centrum en sväng. Har inte varit där ännu. Imorgon ska jag åka till Skärholmen och hälsa på, det ser jag framemot. Annars så har jag inte så mycket inplanerat idag. Jo ikväll ska jag åka till träffis och hänga lite. Men det är ikväll och nu är det bara mitt på dan. Så nu måste jag hoppa in i duschen och duscha så jag gör mig klar någon gång idag. Men ni får ha det så bra och ta hand om varandra.

Massa pussar å kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 9:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kul blogg.

    Men var försiktig med att lägga ut bilder på dig själv. Man vet ju aldrig vilka jävla idioter det finns!

    Ha det så bra

    ///Radiohead

     

Post a Comment

<< Home