Lillsmurfen berättar

Monday, February 11, 2008

Party party:)







Fest i Stockholm




Jag och ett tjejgäng som jag träffade på viper room i sthlm den 5/1 -08 där vi festade järnet.


Min kompis var också där men han fångades inte på bild den kvällen/natten:P


Synd tyckte jag men hämnden kommer att han också måste vara med på bild:D:p


Faan va kul jag hade de:P mycket dricka vart de.


Vill dit igen och supa:D


Någon mer som hänger på???


Här har ni adressen ifall ni vill veta mer om sthlm bästa krog och som dessutom har billigaste spriten:)


Gillar du att dansa är det också en krog värt att besöka,


det är dessutom 18 års gräns:)


Vad mer kan man önska.




Gå in där och kika:P




Vem vet kanske hittar ni mig där någon helg:) Leta då efter en tuff tjej som sitter i rullstol och troligtvis är på dansgolvet och röjer:D




Ha de gått nu allihopa:)




Massa pussar å kramar från Johanna












0 Comments:

Post a Comment

<< Home