Lillsmurfen berättar

Friday, December 28, 2007

God fortsättning allihopa!
Fredagen den 28/12 -07 klockan 20.19 på kvällen. Nu är äntligen julhelgen över och alla klappar är öppna och julmaten nästan uppäten. Nu återstår bara årets STÖRSTA fest nämligen nyårsafton. Det är bara 4 dagar kvar på år 2007 innan det nya året 2008 börjar. Tänk att det redan gått 1 år sen det var nyår sist. Jag tycker åren går alldelse för fort. Detta året har varit ett händelserikt år för mig och säkert för många av er andra också. Men speciellt för mig känns det som att detta året är inget år jag kommer att glömma i första hand. Om jag ska ta lite kortfattat vad som hänt detta året för mig så blir det på detta visset.
Händelser under 2007:
20 år 22/3
Tog STUDENTEN 8/6
Flyttade hemifrån 18/8
Började i ny skola 20/8
Ja det var lite kortfattat vilka roliga händelser som hände under året 2007 för mig. Men självklart har detta året varit ett jobbigt år inte minst då jag miste min bästa vän den 15/2 kl. 13.46. Hennes bortgång tog VÄLDIGT hårt på mig och än idag är saknade lika stor som den var då. Men ínget ont för inget gått med sig som man brukar säga. Men för det mesta har detta året varit ett bra, roligt och ett händelserikt år. Tänk vad mycket som kan hända på så kort tid. Men snart är allt över och ett nytt spännande år väntar framför mig och er alla andra. Många brukar säga att man ska ge ett nyårslöfte. Men de nyårslöften jag tidigare år har gett har aldrig gått att uppfylla så i år lämnar jag inget nyårslöfte utan jag överlåter det till andra som kan hålla sina nyårslöften:D Men nu hade jag inte så mycket mer att skriva om från det gångna året som vart. Utan nu tycker jag vi blickar oss framåt och ser vad år 2008 har för spännande att bjuda på. Jag tror vi alla är spända på vad som komma skall under nästa år men än så länge kan vi bara spekulera eftersom det fortfarande är 4 dagar kvar tills klockan slår 24.00 på natten och vi välkomnar 2008. Tills dess vill jag bara önska er alla en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET GAMMLA ÅRET och ETT GOTT NYTT ÅR TILL DET NYA ÅRET 2008:)
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home