Lillsmurfen berättar

Saturday, December 22, 2007

*Dan före dan före doppar dan*

Hejhej på er alla!
Lördagen den 22/12 klockan 23.11 på sena kvällen. Kom nyss hem från att ha varit på tjejmiddag hos en kompis tillsammans med en annan kompis. Det var jättetrevligt, god mat och något gått att dricka vart de. Nu sitter man klarvaken på sitt rum och inte vet vad man ska fördriva tiden med. Då kom jag ju på att jag inte har skrivit något i min blogg idag så jag gör det nu istället. Men om jag ska börja om från början idag så vaknade jag kl. 12.00 av att en kompis ringde och väckte mig. Jag hade visserligen bett han/hon att ringa och väcka mig så det var okey. Men jag klev inte upp ur sängen förrän kl. 12.30 då min hund tyckte jag skulle upp och roa henne lite. Jag gick upp och satte på en kopp te och startade datorn också. Sen när det var klart och jag hade druckit upp mitt te så hoppade jag in i duschen. Efter de klädde jag på mig och gick ner till vårt centrum där jag skulle möta min kompis som skulle komma till mig. Väl hemma igen sen gjorde vi i ordning oss för att gemensamt åka iväg till tjejmiddagen. Det var som sagt trevligt men nu när jag väl är hemma igen börja tröttheten krypa fram. Jag tror det börjar bli dags för mig att hoppa i säng och hålla huvudkudden sällskap:D och jag tror faktiskt jag ska göra så. Så nu har jag bara en sak att säga er. I övermorgon är det äntligen julafton och alla snälla barn får julklappar. Så har du varit snäll under detta året då är nog du garanterad en julklapp. Jag tror jag har de så jag hoppas jag får något fint:)
Men med det vill jag bara säga GOD NATT och SOV SÅ GÅTT!!!!!
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home