Lillsmurfen berättar

Friday, April 04, 2008


Hej hopp alla underbara människor!

Fredag den 4/4 -08 och klockan är 10.29 på förmiddagen. Jaha så var man tillbaka till Småland och kompisarna här nere. Jag har varit hemma i 1 och 1/5 vecka för att jag har haft påsklov. Det var rätt så skönt att vara hemma en tid trots att de flesta i min familj var bortresata under lovet och jag fick bo själv med mina 2 katter. Men vi led inte, vi hade det jättemysigt. Halva lovet var det ju vinter igen i sthlm.

Men nu är jag åter tillbaka till Småland och skolan och ännu en vecka är till enda. Sitter i skolans datasal och fördriver lite tid eftersom jag redan kl. 10 slutade för dagen. Det var helt underbart att komma tillbaka i söndags kväll och träffa alla igen. De flesta har jag saknat men visa mer än andra men det var underbart att träffa alla ändå. Har längtat, nu känner jag mig riktigt hemma här nere i Småland. Så självklart tar det emot när man är hemma i sthlm och man längtar tillbaka till alla underbara människor här nere. I helgen är jag kvar och jag ska nog inte göra något speciellt. Ta det lugnt, sova ut och troligtvis vara me de andra som är kvar lite:) Ja vad finns det mer att berätta om, jo på måndag kommer äntligen Kristine hit till skolan Ir träsket. Hon har fortfarande praktik men ska nu vara i Vetlanda i några veckor å då bor hon på skolan istället. Jag har inte träffat henne på 3 veckor och det känns för jag saknar henne sååå men på måndag då ses vi...:) Äntligen hjärtat mitt<3

Annars händer det inte så mycket i mitt liv just nu, men jag har börjat räkna ner för nu är det inte långt kvar tills sommarlovet är här. Den 4 juni slutar jag skolan för denna termin:) Men än så länge är det 2 månader kvar och jag får njuta tiden jag har kvar med de som ska sluta till sommaren. Nu ska jag nog gå upp till mig och kika lite på tv innan det är dags för lunch:)

Ha det så bra och ta hand om varandra....:)

Massa pussar å kramar från Johanna


0 Comments:

Post a Comment

<< Home