Lillsmurfen berättar

Friday, February 29, 2008

Sista februari:)


Hej hej alla mina vänner!

Fredagen den 29/2 -08 klockan 17.54 en tidig fredag kväll.

Jaha så var yttligaren en vecka och en månad till enda. Idag är det sista februari och imorgon är det 1 mars:) Det innebär att det bara är 21 dagar kvar tills jag fyller 21 år. Shit vad tiden har gått fort, redan snart 1 år sen jag fyllde år. Tiden och åren går fortare än vad man tror:)

I helgen blir man kvar på skolan, åker inte hem till sthlm för ens till mitt påsklov. Lite trist men det funkar, det får helt enkelt bara göra de. Just nu sitter jag i datasalen och väntar på att min tvätt ska bli klar. Har liksom inte haft ork att tvätta i veckan så istället fick man ta allt idag. Gud vad tvätt det blev:S Det blev mer än vad jag trodde jag hade samlat på mig i veckan. Aja så går det när man är lite lat av sig:P Ska snart upp och fixa den klart (tvätten alltså). I helgen händer det annars inget speciellt. Mina 2 älsklingar åkte hem även denna helg:( lite synd men vad gör man, det finns ju telefoner så vi lär ju höras ändå:D På söndag kommer den ena hit och då hoppas jag vi kan basta igen, vi gjorde det förra söndagen när han kom hit. Vi satt i bastun och hade det jättetrevligt. Pratade om allt mellan himel och jord. Det var superskönt. Annars ska jag väl bara ta det allmänt lugnt och sova ut tänkte jag. Men nu är det hög tid för mig att gå upp och hänga upp min tvätt (den hänger ju inte sig själv presic). Men ni får ha en fortsatt trevlig fredagskväll och en trevlig helg så hörs vi snart igen.

Massa kramar och pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home