Lillsmurfen berättar

Sunday, April 06, 2008

Ännu en ny vecka på Ädelfors folkhögskola


Heej hopp allihopa!

Söndagen den 6/4 -08 klockan 15.26 på eftermiddagen.

Jaha så är snart ännu en helg till ända. Denna helg har gått otroligt långsamt och jag har hela tiden velat att de ska bli måndag igen. Men idag är det söndag och imorgon är det äntligen skoldags igen:D Denna vecka kommer det att vara lite speciellt för det kommer elever hit som ska vara på en känn-dig-för-vecka här på Ädelfors folkhögskola. Det innebär att elever från hela Sverige som sökt hit på allmän linje kommer hit och tittar på skolan och träffar lärare och assistenter. Det bli lite full fart här med andra ord. Kul me lite nytt folk hit!!:D Men iallafall, vad har jag gjort denna helg. Inte så mycket faktiskt. Tagit det mest lugnt och hängt med kompisarna. Kollat lite på film och sovit ut har ja gjort. Nu sitter jag och väntar på att det ska bli middag. Då passade jag på att uppdatera min blogg en stund. Annars så händer det inte så mycket här just nu. Imorgon kommer min älskling tillbaka hit:) Har inte träffat henne på 3 veckor så jag längtar obeskrivligt mycket efter henne. Men imorgon ses vi min skatt!!! Nu ska jag nog gå och kolla va de andra sysslar med. Men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen:)

Massa pussar å kramar från er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home