Lillsmurfen berättar

Thursday, July 17, 2008

*Livets saknader*

Saknad!
Ibland finns det visa saker man saknar mer än andra i sitt liv. Jag har några saker som jag saknar mer än andra. Till största del saknar jag att kunna gå. Men jag har fått lära mig att leva me mitt handikapp så den saknaden kommer alltid att finns där men kanske lite mindre. Sen saknar jag min allra bästa kompis Anna som gick bort för 1 å 1/2 år sedan. En plötslig bortgång som inte skulle ha hänt, men ändå gjorde de det och det tog mig riktigt hårt. Saknaden efter henne är lika stor idag som den var då. Jag kommer aldrig å vill aldrig glömma en underbar människa som hon var. Sen saknar jag självklart kärleken. Inte den kärlek jag får av kompisar för den får jag hela tiden<3
Torsdagen den 17/7 -08 klockan 20.35 på kvällen. Kan också berätta att idag har jag varit på Moderna museet med mormor å kollat på konst. Det var otroligt mysigt å trevligt. Annars har jag bara tagit det lugnt på kortis. Sitter nu å pratar i telefon med en kompis. Har för en liten stund sen käkat middag. Tjockpannkaka blev de:P Ikväll blir det nog bara att softa framför tvn. Ska snart gå å göra mig i ordning för kvällen/natten. Så nu får jag ta å börja avsluta min blogg för idag. Ni får ha det så bra och ta hand om varandra så hörs vi snart igen.
Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home