Lillsmurfen berättar

Sunday, November 09, 2008

*Händelser helgen 7/11 - 9/11*

Hej allihopa!
Ber om ursäkt att jag inte skrivit i min blogg på ett tag. Har inte riktigt haft tid med det pga mycke skolarbeten i skolan. Men nu tänkte jag skriva lite om vad jag gjort i helgen.
Allt började...

Fredag: I fredags kväll så var det filmkväll nere i Copet. Filmen som visades var den nya Indiana Jones 4 som kom på DVD den 5/11 -08. Det var mysigt att sitta å kolla på film, det bjöds dessutom på korv m. bröd under filmen. Vi var en del som satt och kollade på filmen.

Lördag: I lördags gjorde jag inte så mycket, jag vaknade kl. 13.45 på eftermiddagen så halva dan hade ju gått när jag äntligen klev upp ur sängen. Det blev mest en dag framför tv. Det var mysigt det också:) Sen på kvällskvisten satt jag å pluggade lite också. Lite skolarbete behöver man göra även om det är helg.

Söndag: Idag vaknade jag kl. 09.30, ville upp till 10 fikat som vi alltid har på skolan. Sen när jag hade fikat klart så gick jag upp till mig och började storstäda i min lägenhet. Nu sitter jag i skolans datasal oh väntar på att klockan ska bli 14.15 så det är fikadags igen. Sen efter det vet jag inte vad jag ska göra. Bara ta det lugnt fram till middagen. Sen ikväll kommer alla de elever som varit hemma tillbaka hit till skolan. Så från kl. 20.15 blir det fullt ös igen. Saknar min favorit Lina:) men snart ses vi igen. Det har varit väldigt lugnt å skönt här i helgen, de flesta åkte hem. Men nu börjar man längta till de andra också, det är så dött här på helgerna när de andra är hemma.

Jaha så har min helg varit på Ädelfors folkhögskola. Hoppas alla ni läsare också har haft en lika
lugn och skönt helg som jag har haft. Men nu har jag inget mer att skriva om för denna gång. Men jag lovar att jag ska bättra mig. Men tills vi hörs igen får ni ha det så bra å ta hand om varandra ordentligt.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home