Lillsmurfen berättar

Friday, September 12, 2008

Så var äntligen medeltidsdagen över


Tjooo världen!

Fredagen den 12/9 -08 klockan 21.32 på kvällen. Nu är äntligen medeltidsdagen över och allt är som vanligt igen. Nu har helgen också äntligen börjat för min del. Känns jätteskönt, den är efterlängtad. Det har varit en tuff vecka för mig. Mycket plugg och massa annats att göra. Men nu är helgen här och det står vila på mitt schema för mig. Ska bli så himla skönt imorgon när jag kan sova ut och ladda upp inför en ny vecka. I måndags fick jag veta att jag skulle ha matteprov den 15/9 vilket jag inte alls är redo för. Har glömt bort otroligt mycket av det jag räknat innan sommarlovet. Men vi får se hur det går, jag gör det jag kan och mer kan jag inte göra. Men det kommer gå åt pippan det känner jag på mig. Men går matteprovet åt skogen så hoppar jag av kursen. Har ändå tänkt göra de, matte A är otroligt svårt tycker jag. Jag har alltid haft svårt för matte. Så nu ger jag upp när det gäller matten. Jag får ta igen det när jag flyttar hem till sthlm. Aja nu till dagen som varit. Idag hade min skola medeltidsdag på schemat. Vi var tvungna klä ut oss i medeltidskläder samt arbeta med olika saker som man gjorde på medeltiden. Det var en av de tråkigaste dagarna här på skolan. Jag hade hellre varit hemma och slappat. Men nu är dan över och allt går till det normala igen, på måndag är allt som vanligt och vu går efter schemat. Men eftersom jag fick ha skoltid mellan klockan 13-21 idag så får jag kompledigt fredagen innan höstlovet och det är skönt för då kan jag åka hem redan på torsdag kväll. Händer annars i helgen för min del? Jo det blir nog att bara slappa och ta det lugnt. Nä nu börjar mina ögon falla ihop, är trött efter att ha varit ute hela dan. Ska hem och försöka lägga mig tidigt ikväll. Hade dessutom feber inatt så jag är inte riktigt kry:( Så det blir att sova mycket i helgen. Men ha det så bra nu så hörs vi snart igen. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home