Lillsmurfen berättar

Tuesday, September 16, 2008

Sometime the live is to hard

Hej mina vänner!
Tisdagen den 16/9 -08 klockan 19.20 på kvällen. Idag har jag haft tillval hela dagen, jag har friskvård som tillval. Det är superkul tycker jag. Synd bara att jag kommer ha de hösterminen ut. Tänkte nämligen sluta här på Ädelfors till jul. Om inte tidigare. Orkar inte gå kvar längre. Vill bara hem och börja mitt riktiga liv, med andra ord börja jobba och skaffa egen lya:D Tänk att helt får inreda i sin egen lägenhet och göra iordning den presic så som man själv vill ha den. Det längtar jag verkligen till. Men i helgen ska jag äntligen få åka hem för första gången sen jag började i skolan nu i höstas. Ska bli skönt att få komma hem och bli lite ompysslad av mamma:) Längtar efter henne:) Men snart ses vi mamma:D Annars har det varit en okey dag idag. Var lite ledsen när jag vaknade i morse men det blev bättre sen. Ikväll bli det att mysa med älsklingen Lina:) Fan va jag älskar dig<3>
Massar kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home