Lillsmurfen berättar

Sunday, September 28, 2008

Har bilddagbok nu


Hej mina änglar där ute!

Söndagen den 28/9 -08 klockan 09.12 på morgonen. Jag tänkte bara medela er att jag nu har bilddagboken där jag lägger ut en massa bilder om mitt liv och så. Jag kommer fortfarande ha kvar min blogg men jag kommer kanske inte skriva i den lika ofta som jag gjorde förut. Min adress till min bilddagbok är: http://mini87.bilddagboken.se/p/pm.html så gå gärna in där och kolla mina bilder:) Annars flytter mitt liv på som vanligt. Jag kämpar för att vi elever ska få det bättre i skolan efter det som har hänt m.m. Jag har också bestämt mig att jag slutar skolan till jul. Så i december flyttar jag hem till sthlm för gott. Känns jättebra att ha gjort det valet. Nä nu har jag egentligen inte att skriva mera i min blogg. Jag måste nämligen duscha. Har lite att fixa innan jag åker tillbaka till Småland idag. Men ha det så bra så hörs vi snart igen. Jag uppdaterar nog min blogg imorgon igen.

Massa kramar å pussar från Johanna

1 Comments:

  • At 5:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna
    Jag tycker om att läsa din blogg men för mig som har en CVI blir det svårt att se vad som står det blir som en enda röra. Hälsningar Janne IVRH4

     

Post a Comment

<< Home