Lillsmurfen berättar

Sunday, September 21, 2008

Tillbaka till sthlm snart då:D

Mörkret faller över Småland och Holsbybrunn!
Söndagen den 21/9 -08 klockan 21.12 på kvällen. Nu är helgen snart till ända, känns som den har presic har börjat och så tar den slut så fort. Sitter i skolans datasal för första gången denna helg. Har mest legat framför tvn och slappat under helgen. Har inte mått så bra de sista dagarna. Något jobbigt virus som har satt sig i min lilla kropp. Men nu är den nog borta för jag har sovit otroligt mycket denna helg. Jaha så har man pratat lite med mamsen idag, kändes bra att få höra hennes röst igen. Hon frågade om allt var bra. Jag sa nä det är det inte. Hon bara: Vill du hem nu gumman? Ja sa jag! Ja men då ska du få komma hem om du vantrivs på skolan, så ska det ju inte vara. Så snart packar man allt och flyttar hem igen. Känns underbart att få sluta från den här skitskolan. Vill inte vara kvar en dag till här nere. Så just nu känns det bra att veta att man snart får komma hem igen:) Hem till underbara sthlm. Annars har jag väl inget speciellt att berätta om. Jo just de, höll på att glömma en sak. Vill ju skicka en hälsning till min kompis som fyller 20 år idag. GRATTIS gubben på födelsedagen:) Nu får du äntligen gå på systemet som vi andra får:D Annars var det väl inget mer, ska börja röra mig uppåt till mig. Ska upp tidigt imorgon så jag måste försöka komma i tid i säng ikväll. Ska bara duscha och sen lägga mig. Men vi hörs snart igen. Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home