Lillsmurfen berättar

Sunday, September 14, 2008

Ledsen, ledsen och åter mera ledsen:(


Usch idag är det ingen bra dag att heta Johanna. Idag känns det som att jag bara skulle vilja försvinna. Jag vill bara bort från jorden yta just. Tänk om man kunde bli förflyttad med hjälp av tanken. Om man tänker på en plats man vill till så kommer man bara dit. Ja så borde det vara:) Jag har inte varit hemma hos min familj på en månad nu, det känns. Saknade efter dom är obeskrivlig just nu. Somnar gråtandes till sömns nästan varje natt nu. Vill bara hem till mamsen ett tag. Vill hem och gå ut med hundenpå långa promenader:) Det är sånt jag saknar just nu. Men det går inte eftersom både min familj och min hund är ca. 40 mil ifrån mig. Men äntligen på fredag då får jag sätta mig på tåget från Nässjö och åka hem till sthlm. GUD VA MYSIGT DET SKA BLI. Få komma hem till allt jag lever för. Min familj, mina kompisar ja allt som jag har i sthlm. Jag är ju född och uppvuxen där så mitt hjärta kommer alltid att finnas i sthlm. Visst det kan vara mysigt ibland att vara i Småland också men jag vill ändå åka hem nu. Jag känner mig inte hemma här nere, det är nog för att egenligen inte bor här. Dom som är födda och uppvuxna här trivs i skogan men jag som är född i en storstad vill hem till stan. Borta bra men hemma bäst brukar man ju säsga! Aja nä nu ska jag gå iväg och fixa lite. Så detta blogginlägg får bli kort men intensiv idag:) Vi hörs snart igen. Pusspuss å kramkram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home