Lillsmurfen berättar

Monday, November 17, 2008

Måndag 17/11 -08


Jaha så har en ny vecka börjat. Nu är det vecka 47 och vi närmar oss jul och jullov med stormsteg. Idag hade jag tecken, arbetsmarknd och tema på mitt schema. Fick in lite gåträning också som jag behöver. gåtränar gör jag varje dag för att stärka mitt skelett. Idag tycker jag denna måndag inte har varit så speciell. Den har varit som alla andra måndagar har varit. Med andra ord ganska soft. Ir vänta det var något specielt som hände idag. Jo jag hade mitt sista utvecklingsamtal med min mentor och min kontakt assistent idag innan lunch. Vi ollade lite hur det var i skolan, med min närvaro och vad jag ska göra när jag slutat här sen. Jag låg bra till på alla plan. Min närvaro var inget att oroa sig för och i skolan gick allt "som på räls" med andra ord jag fick bra omdöme och betyg från lärare. Det fanns inget speciellt att ta upp. Känns skönt:) Nu ikväll händer inget speciellt. Bara slappa framför tv och sen lägga sig tidigt. Så var min skoldag idag. Det blev en kort blogg idag, hade inte så mycket att ta upp. Men vi hörs snart igen, ha det så bra tills dess.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home