Lillsmurfen berättar

Sunday, November 16, 2008

Söndag 16/11 -08


Jaha så var det söndag igen och helgen är till enda. Imorgon är det måndag och vi har kommit ända fram till vecka 47. Tänk vad tiden går fort. Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jullovet börjar. Nu bara flyger veckorna fram. Hänger med gör man inte alls. Men samtidigt är det skönt att tiden går fort, jag kommer ju hem till sthlm mycket snabbare. Imorgon är det måndag vilket betyder att jag har teckekomunikation mellan kl. 08.00 - 10.00, sen har jag arbetsmatknad/praktik kl. 10.20 - 11.40 och sen har jag tema kl. 13.00 - 14.15. Så ser min måndag ut. Börjar tidigt men slutar tidigt så det är skönt:) Idag har det inte hänt så mycket, klev upp kl. 12.00 och kollade lite på tv. Sen vid 14.30 gick jag ner till skolan och fikade. Efter fikat gick jag till kiosken för att handla kontantkort till mobilen och efter det tog jag en promenad. Kände att jag behövde komma ut ett tag. Väl hemma igen så la jag mig i soffan å kollade ännu mera på tv. 16.30 var det middag å då massade jag mig ner till matsalen. Middagen var INTE god så det blev inte så mycket ätande för min del. Får käka något senare ikväll. Nu sitter jag i mitt klassrum och tänkte plugga lite. Sen kl. 20.00 ska jag se på "Ensam mamma söker" och mysa i soffan. Tror jag ska träffa Lina också idag om hon vill träffa mig. Hon kommer tillbaka till skolan ikväll efter att ha varit hemma i helgen. Annars ska jag bara ta det lugnt å skönt ikväll. Ladda inför skoldagen imorgon:) Nu hade jag inte så mycker mer roligt att dela med mig av. Utan jag får skriva imorgon igen och berätta om något kul har hänt mig då istället. Ha det så bra nu och ta hand om er:) P.s Det är alltid lika kul när ni är inne och kollar på mina bilder samt läser min blogg på http://johanna87blogg.blogspot.com

Massa pussar å kramar från er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home