Lillsmurfen berättar

Saturday, November 15, 2008

Utflykt till Jkpg idag:)


Idag har jag varit i Jönköping med ett gäng från skolan. Vi var på köpcentrumet A6. Det var mysigt och trevligt, gick och shoppade samt fikade. Träffade också en kompis från skolan som var i Jkpg hos sin pojkvän. Annars har det inte hänt så mycket nu ikväll. Suttit och kollat på filmen Madagaskar på kanal 5. Den var okej, varken jättebra Ir jättedålig. Hade liksom inget annat för mig. Å nu sitter jag i skolans datasal och chattar lite med kompisar. Ska snart gå hem och dumpa ner mig i min soffa och käka chips samt drack cola:D Det är ju lördag idag och då borde man få lyxa till det lite:) Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Ir jo nu i några helger framöver kommer det hända lite roliga saker för mig. Nu helgen den 21/11 - 24/11 så kommer morsan och mormor hir å hälsar på. Dom kommer 22/11 - 24/11. Ska bli mysigt att träffa dom. Sen den 27/11 - 1/12 ska jag till en kompis i Skåne och hälsa på. Ska bli skönt att komma från skolan ett tag. Sen helgen 5/12 - 7/12 kommer en gammal klasskompis hit och hälsar på. Det ska bli skoj å träffa henne igen. Vi har inte setts sen i somras då vi var på läger i Skåne. Under min sista helg här i Småland då kommer morsan och farsan hit för att hjälpa mig att packa alla mina saker inför flytten hem. Äntligen börjar det bli dags för sånt. Så nu alla helger framöver tills jag slutar kommer jag ha fullt upp att göra. Känns skönt, för då går tiden mycket fortare och jag kommer hem till sthlm snabbare:D Så snart är det hemfärd för min del. Känns overkligen men sanningens ögonblick kommer:) Ja nu vet ni lite vad som kommer hända mig den närmaste tiden. Nu har det blivit hög tid för mig att dra mig hemåt. Försöker uppdatera min blogg imorgon igen. Ha det så bra nu.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home