Lillsmurfen berättar

Monday, November 24, 2008

Vad gör dig lycklig?


Vad är lycka för dig? finns det människor som är lyckliga? Kommer man få känna lycka i sitt liv?


Ja det är någ frågor som alla människor någon gång har gått och tänkt på. Att känna lycka är något alla vill göra. Jag fick känna lycka i helgen då min mamma och mormor var på besök hos mig. Sen känner jag lycka när jag får vara med folk som jag älskar. Sen kände jag lycka igår när jag fick träffa min kompis Lina. Jag kommer få känna lycka den 17/12 då jag lämnar skiten i Småland å flyttar hem till sthlm igen. Det är en slags lycka de med. men jag tycker alla människor borde få en möjlighet att känna lycka. Iallafall 1 gång i sitt liv. Läs därför dikten ovan så förstår du:) Jag känner lycka nu när jag får skriva i min bilddagbok:) det är en lycka för mig.


Men nu måste jag nog sluta, har trots allt lektion egentligen:P

Ses å hörs snart igen, och tänk nu på att hitta en lycka inom dig som du kan bära med dig resten av livet:)

1 Comments:

Post a Comment

<< Home