Lillsmurfen berättar

Wednesday, January 07, 2009

Trött som fan idag


Dagens inlägg blir ganska kort idag. Är näämligen påväg att gå å lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och träffa älsklingen på stan. Becka gumman äntligen ses vi efter så länge vi inte setts. Men imorgon då kan vi ha en Becka/Johanna dag tillsammans. Ska bli så mysigt:) Om dagen då, idag vaknade jag kl. 10.00 gick då upp å gjorde mig iordning. Skulle egentligen ha åkt till mormor och hälsat på henne på sjukhuset men det slapp jag göra. Så jag har egentligen inte gjort någonting. Typ bara kollat på tv och gått till Solna centrum å bara glidit runt lite. Handlade lite småsaker jag behövde. Sen kom jag hem å kollade på COPS på tv 6 med pappa å nu sitter jag i mitt rum vid datan å chattar med polare. Så har min dag sett ut idag. Sa ju det, de blev ett kort inlägg idag. Jag har nog mera att skriva om imorgon. Så vi hörs då. GOD NATT på er alla sov så gott.

Varma kramar från Johanna kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home