Lillsmurfen berättar

Friday, April 03, 2009

Matteprov idag:P


Varför skulle jag ens öppna munnen? Idag har sötnosen gjort ett matteprov till mig som hon vill att jag ska göra på träffis ikväll. Det är årskurs 9:ans matte. Det är 6 år sen jag gick i 9:an. Undra om man kommer ihåg något från då:S
Aja det är bara och sätta sig ner och räkna:D
Det får gå som det går.
Sötnosen ville också ge mig ett matteprov eftersom hon själv har gjort 3 st. denna här veckan. Hon har varit så duktig tycker jag:) Är stolt över henne:)
Så nu tycker hon att jag också kan göra ett. Så ja varför inte, frågan är bara om jag kommer ihåg något:S:D
Men jag har en lite överraskning till henne också på lut:P
Så vi får väl se vem som klara matten bäst:) Hon eller jag? Jag tror det kommer bli hon. Hon har nämligen sagt till mig att matte är ett av hennes bästa ämnen och det var det inte för mig. Jag hade svenska & samhälle som mina bästa ämnen i 9:an. Men vi får väl se vad som händer:) Må bäste kvinna av oss klara årskurs 9:ans matte:D
Ska jag vara ärlig tror jag hon är snäppet bättre än vad jag är. Men, men det visar sig på ikväll. Jag bara längtar tills hon får veta min överraskning. Så det är vad som händer ikväll det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home