Lillsmurfen berättar

Wednesday, April 29, 2009

Onsdag kväll


Sådär nu har man kommit hem å tagit på sig myskläderna för kvällen/natten. Kvällen har varit toppen:) Har varit med sötnosen på träffis å hängt. Vi satt mest å snackade å lyssnade på min underbara musik jag har på min Ipod:D Käkade middag gjorde jag också mot min vilja. Men jag åt å jag blev dessutom mätt. Sen pratade vi ännu mera å skrattade lite i mellan åt:) Sen fick sötnosen ett litet ryck å tyckte jag behövde städa min permobil så det började hon göra medan jag satt å bara såg på å tänkte. Vad tusan gör sötnosen? Städar hon min permobil nu så här på kvällen! Ja hon är ju då inte riktigt klok:P Men det visste jag ju för sig innan att hon inte var riktigt klok:D Men jag är inte heller så klok ibland:) Johanna i nötskal som mamma brukar säga:P Sen efter träffis så följde jag med sötnosen hem till henne så hon fick sällskap å sedan tog jag "tuben" hem till Solna. När jag kom till T-centralen så mötes jag av en massa människor som hade varit på fotbolls matchen på Råsunda nu ikväll. Det var A.I.K mot Helsingborg. Helsingborg vann med 3 -0:D HEJA HELSINGBORG!!!! Toppen att A.I.K förlorade:P Jag är ju Djurgårdare så jag ser hellre att Helsingborg vinner än A.I.K. Å de gjorde dem, så nu vet jag vem jag ska reta imorgon:) Sötnosen min favorit, det kanske är dags att byta lag att heja på:D Nä skojade bara, jag älskar dig ändå trots att du är A.I.K:are. Så kvällen i sig har varit toppen. Nu ska jag strax krypa ner i min säng å kolla lite på tv innan jag ska sova. Imorgon är det Valborgsmässoafton:) Undra vad man ska ta å hitta på då? Gå å se en majbrasa är ju ett måste. Men vart? Ja som det är nu så har jag inget inplanerat. Ev. så ville sötnosen att jag skulle komma till Skarpnäck å kolla på majbrasa med henne å hennes bror. Det vore mysigt, jag är ju ändå hemma helt själv:) Mina päron är på landet under hela Valborg. Lille syrran är hemma men hon har säkert en massa planer med kompisarna så då vill hon inte hänga med stora syster å kolla på brasa:D Kan jag egentligen förstå henne. Att hon inte vill vara med mig på Valborg:) Men det gör inget. Annars ska jag mest bara vara hemma imorgon å ta det lugnt å skönt. Ska visserligen gå å klippa mig kl. 10.00 nere på Solna centrum imorgon. Kände att det var dags för en klippning. Lite vårfin vill man ju alltid vara:) Nu när amn är förälskad å allt så vill man ju gärna vara lite fin också. Men nu börjar klockan ticka iväg så jag ska nog avsluta här nu å stänga ner. Är inne på msn också:) Men ni får ha en fortsatt bra kväll:) Å trevlig VALBORG om vi inte hörs imorgon:P:D

Många pussar å kramar från er Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home