Lillsmurfen berättar

Friday, May 01, 2009

1 maj


Hm någon som har förslag på vad man kan göra en dag som denna? Idag är det 1 maj och då brukar man gå ut å demonstrera men jag har inget att demonstrera mot Ir för så det tänker jag skippa. Så istället tänkte jag bara vara hemma. Men sen kom jag på att jag inte heller vill vara hemma. För då börjar jag klättra på väggarna. Utan istället borde jag gå ut en sväng i det fina vädret som är. Men jag vill inte göra det själv. Å jag har dessutom panik, det är ju bara fredag idag å hela helgen ligger framför en. Vad ska man göra i helgen? Jag vill gärna träffa dig sötnosen imorgon eftermiddag/kväll om du vill:) Du kan väl höra av dig. Å på söndag har jag ju simträning som vanligt:) Men i alla fall, åter till dagen. Strax ska jag ta å äta något sen ska jag hoppa in i duschen. Efter det tar jag väl å går ut en sväng. Så jag avslutar detta inlägg nu. Men vi hörs snart igen....

Massa kramar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home