Lillsmurfen berättar

Friday, June 12, 2009

Har du förändrats?




Du som liten

1. Vad hette din första bästa vän? Elena

2. Vad hette din första kärlek? : William

3. Vilken var din favorit rätt? : Pizza

4. Vilken var din favorit färg? : Rosa & lila :P

5. Vart bodde du? Bor i Solna & har alltid gjort det (förutom 1 & 1/2 år då jag bodde på Ädelfors folkhögskola i Småland)

6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Få åka och bada med familjen på Turkosen

7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Att opereras i benen

8. Vad ville du bli när du blev stor? Läkaren Ir lärare

9. Vem var din favorit? Hm....mamma :)

10. Vilket godis tyckte du bäst om? Klubbor


Du idag


1. Vad heter din/dina bästa vän/vänner? : Elinor <3 men jag har också många andra vänner<3

2. Vad heter/hette din senaste kärlek: Elinor <3

3. Vilken är din favorit rätt? Grekisk salad

4. Vilken är din favorit färg? Svart & röd

5. Vart bor du? Solna (A.I.K landet^^ som Elinor brukar säga:P)

6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Min familj, mina vänner <3<3

7. Vad tycker du är det värsta som hänt? : allt för mkt hemskt har hänt i mitt liv de senaste åren :'(

8. Vad vill du bli? Ingen aning faktiskt. Men jag vet att jag vill jobba med funktionshindrade barn & ungdomar

9. Vem är din favorit? : Elinor & mina vänner <3

10. Vilket godis är din favorit ? Äter nästan inget godis alls. Men måste jag välja så väljer jag polkagris klubbor:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home