Lillsmurfen berättar

Friday, June 12, 2009

Ni är saknade<3<3<3


Dagarna går, tiden tickar iväg. Jag hoppas för varje stund att du ska höra av dig till mig. Att jag ska få ett sms av dig. Att du vill träffa mig, ut & festa, dansa natten lång ja hitta på något. Men det sms:et får jag inte. Jag kommer ALDRIG mera få ett sådant sms av dig. Smärtan är olidlig efter dig. Jag känner hur hoppet försvinner mer & mer. Hur länge kommer jag orka vara stark? Varför ska man få gå igenom något sånt här i ens liv.

Att DU tog hennes liv gör mig bara ARGARE för var dag som går. Jag hoppas du får sitta inne länge. Tills du ruttnar i helvetet för det är du värd. Du är inte värd att leva ditt liv. Du tog vår älskade Clara ifrån oss. Därför är du inte värd att leva. Känner hur hatet bara växer inom mig. Snart kommer det smälla. Då vill jag bara skada dig.

Jag vill ha tillbaka min älskade vän Clara<3 Vad ska jag göra nu utan henne. Hon sken ALLTID som solen när man såg henne. Det var väldigt sällan hon var arg. Blev hon arg hade hon ofta en anledning. Som till ex. att förlora en innebandy match eller förlora på Bosönspelen. Alla som känner/kände Clara vet vilken vinnarskalle hon har/hade. Det hjälpte inte om hon kom 2:a hon skulle alltid vara bäst. Å det var hon:) Hon var bäst i det mesta. Hon var duktig i skolan. Hon var min förebild i skolan. De jag inte kunde, kunde oftast hon. Jag kommer alltid minnas henne med hennes motivation för att bli något. Hon hade mål i sitt liv. Ett av hennes största mål i livet var att få rida i ett OS. Det var en av hennes största drömmar. Å jag visste att hon skulle klara det. Hon hoppades få rida i OS 2012. Men tyvärr vart inte planerna som sådana. Istället fick hon barn. Men hon ville ändå rida ett OS men hon flyttade fram planerna. Jag visste att om någon skulle nå en av sina största drömmar så var det Clara. Att komma till OS skulle vara en lång väg men hon skulle klara det. Hade Clara bestämt sig för något så gjorde hon det. Ingen snack om saken. Vi pratade ganska mycket om hennes och mina egna drömmar Vi bestämde att vi också skulle upptäck världen tillsammans. En av mina största drömmar är att få åka till Florida i U.S.A och få simma med delfiner. Jag hoppas drömmen blir verklighet:) Clara sa att jag kommer få drömmen uppfylld. Bara jag vill och har motivationen till det. Så för att hedra Clara till hennes minne så ska jag kämpa för att göra mina drömmar sanna. Till viss del har jag redan gjort det. Jag gick på folkhögskola, det var en av mina drömmar jag hade. Å det har jag gjort, nu måste jag fortsätta göra sådant jag vill och älskar. Det vet jag att Clara ville att jag skulle göra. Anna också för den delen. Det ska vara fan att vi förlorade 2 underbara människor på så kort tid. Att förlora Anna var en stor tragedi och att förlora Clara var ännu större. På det sättet hon togs ifrån oss är inte förlåtligt. Hon var inte värd att få dö på det sättet hon gjorde. De var ingen av dem:( Ändå har dem lämnat oss fast på ett sätt inte.

En kompis sa till mig en gång:
- Du har aldrig förlorat dem Johanna. Dem finns ALLTID i ditt hjärta. Så när du känner dig ensam så vet du att du alltid kan prata med dem. Du kanske inte får något svar men dem lyssnar.
Det känns faktiskt ganska bra att veta att dem ALLTID kommer vara med mig, men att dem inte är här fysiskt.

Anna Persson & Clara Hermelin är saknad och älskad av många. Dem kommer alltid vara en del av oss. Vi andra som lever vidare, måste fortsätta våra liv. Trots att vi är jätteledsna. Jag tror inte någon av dem hade velat att vi gav upp våra egna liv nu. Istället ska vi uppfylla våra drömmar och kanske några av deras. Jag vet att Clara ville att jag skulle hitta min kärlek. Å det har jag gjort:) Jag vet att Anna ville att jag skulle jobba med det jag alltid drömt om att få jobba med. Det ska jag också göra, dock tyvärr bara i 1 vecka men det är alltid en början. Sen vet jag att dem både ville att vi ska minnas dem som 2 underbara tjejer som älskade livet, gillade att vara med oss kompisar m.m:) Vi kommer ALDRIG att glömma er tjejer<3<3<3 Å dig Clara för dig hoppas vi att vi kan skippa rättvisan så han åker in bakom lås å bom i MÅNGA, MÅNGA år. Ni är och kommer föralltid att vara älskade<3<3<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home