Lillsmurfen berättar

Saturday, May 23, 2009

Vila i frid min älskade Anna<3


Jag saknar dig Anna Persson<3 Du var min klippa i mitt liv. Dig kunde jag luta mig mot om jag behövde. Den dagen då jag fick veta att du hade lämnat livet på jorden. Då föll mitt liv samman. Jag visste inte längre om jag ville leva. Du försvann å mitt liv gick i tusen bitar. Jag vill inte göra någonting. Varför skulle just du lämna mig? Jag vet att du egentligen inte ville lämna mig, men det kanske var din tur den dagen. Men du hade så mycket kvar att leva för. Du hade så många planer i ditt liv. Vi skulle ju gå på folkhögskola ihop, åka utomlands å upptäcka världen ja vi hade en massa planer vi skulle göra ihop. Men planerna försvann lika snabbt när jag fick veta att du hade somnat in. Jag ville inte tro det var sant:( Inte kunde Anna ha lämnat mig. NEJ det är inte Anna. Anna lämnar inte dem hon älskar. Men den dagen kom å du gjorde de. Men jag vet att du fortfarande finns här hos mig. Inte kroppsligt men själsligt. Du finns i mitt hjärta å där ska du förbli. Ända in i döden. INTE ENS DÖDEN SKILJER OSS ÅT!!!! Vi kommer föralltid att vara vi 2 Anna. Jag vet att du har ett vakande öga på mig. Jag vet att jag kan prata med dig & att du lyssnar fast du inte kan svara. Många förstår inte att jag ALDRIG kommer sluta tänka på dig. Alla säger att jag ska gå vidare...
Men det tänker jag inte göra. Det var dig jag älskade å det är dig jag älskar. Det kommer jag ALLTID att göra vad som än händer.

Jag har fortfarande kontakt med dina föräldrar. De har en viktig plats i mitt liv. Därför kommer jag alltid att ha kontakten med dem. Träffa dem lite då & då och bara prata. det känns bra att prata med dem. dem lyssnar på mig. Dem har också sagt att dem vill hålla kontakten med mig. Jag å Anna stod varandra sååå nära. Ingen annan stod henne närmare än vad jag gjorde. Det vet jag, det har Anna sagt till mig. När hon sa det fick jag tårar i ögonen. Jag var sååå lycklig:) nu har det gått lite mer än 2 år sen hon lämnade oss<3 Jag försöker leva vidare mitt liv som Anna hade velat att jag skulle göra. Men det är många gånger jag har velat ge upp. Men när jag har det så har jag tänkt på vad Anna skulle ha sagt. Å då har jag orkat fortsätta leva. Men det går inte en dag utan att jag tänker på henne<3 Så Anna du är en ängel som kom till mig å ängel som ALDRIG blir glömd.....

Anna Persson 1988 - 2007<3<3<3<3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home