Lillsmurfen berättar

Saturday, October 29, 2005

Livet

Hej allihopa!

Idag är det den 30/10 och klockan är 20.35 på kvällen.
Vad jag har gjort idag?
Idag så har det väl inte hänt så mycket.
Jag är ju på kortis denna helg och ska även vara här till den 6/11 då jag åker hem.
Jag är här hela veckan för att jag har höstlov och orkar inte vara hemma själv.
Min mamma och min ena lilla syster är på landet tillsammans.
Min pappa och även min moster och kusin är där.
Jag har nyss snackat med min BÄSTA kompus Clara på telefon och efter det blev jag lite nedstämd.
Inte pga. henne utan för att jag känner mig så ensam här och att jag saknar henne så otroligt mycket.
Jag mår inte så bra och känner att jag skulle vilja ha henne hos mig just nu.
Nä nu orkar jag inte skriva något mera idag jag kanske kommer in imorgon och skriver lite mera då.
Men tills dess att vi hörs igen vi jag bara ÖNSKA ER EN FORTSATT TREVLIG HELG.

Kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home